FAQ

Hebt u een vraag over erectiestoornissen (ED), vroegtijdige ejaculatie (PE) of de vele krachtige oplossingen die nu online beschikbaar zijn? Onze FAQ-rubriek biedt een uitgebreide gids over het brede scala aan Kamagra-producten voor de behandeling van ED en PE, evenals dubbelwerkende geneesmiddelen voor beide aandoeningen. Wij streven ernaar alle gênante vragen te beantwoorden en de noodzaak van een ongewenste reis naar de dokter of apotheek weg te nemen.

Kamagra kopen in vertrouwen

Online kamagra kopen is nog nooit zo eenvoudig geweest en onze FAQ geeft een gebruikershandleiding voor het kopen van seksmedicatie vanuit het comfort van uw huis. Van de beste behandeling voor uw aandoening tot de do’s en don’ts voor de beste resultaten en een stap-voor-stap handleiding voor het voltooien van uw bestelling, onze FAQ sectie beantwoordt het allemaal. Klik gewoon op het onderstaande onderwerp of ga naar de producten sectie van onze website om meer te weten te komen.

Wij geloven dat we alle mogelijke vragen hebben beantwoord als het gaat om het afronden van uw bestelling, het profiteren van de nieuwste promoties die we beschikbaar hebben, tot hoe uw pakket eruit zal zien en wanneer u het kunt verwachten. We hebben ook een toegewijde klantenservice die 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar beschikbaar is om al uw aanvullende vragen te beantwoorden.

U kunt ons bereiken via e-mail, live chat of onze 24/7-hotline voor klantenservice voor verdere hulp.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De verzendtijd is afhankelijk van uw locatie en kan dus verschillen. Neem contact met ons op met de details van uw locatie voor een betrouwbare schatting van de levertijd. Over het algemeen worden bestellingen in België binnen 2 tot 5 dagen bezorgd voor standaardpost en binnen 2 tot 3 dagen voor aangetekende zending. Bestellingen naar de rest van Europa arriveren normaal gesproken binnen 5 tot 10 dagen.

Kunnen bestellingen persoonlijk worden afgehaald?

Nee, om ervoor te zorgen dat alle producten en medicijnen onze gewaardeerde klanten op tijd en in dezelfde staat bereiken als waarin ze zijn verzonden, maken wij gebruik van koeriers en de postdiensten.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Wij kunnen u helpen! Neem contact met ons op via onze Contact pagina zodat we uw bestelling kunnen traceren. Normaal gesproken komen bestellingen altijd op tijd aan, maar onder zeldzame omstandigheden kan het voorkomen dat uw bestelling iets later wordt bezorgd als gevolg van problemen met de postdienst. Deze problemen lossen zichzelf meestal binnen een dag of twee op. Wees gerust, wij zorgen er altijd voor dat onze klanten de goederen ontvangen waarvoor zij hebben betaald, zelfs als wij de goederen gratis opnieuw moeten verzenden in het uiterst zeldzame geval dat een pakket verloren gaat bij de post!

Welke betalingsmogelijkheden biedt u?

Momenteel aanvaarden wij enkel Visa en MasterCard.

Mijn bank heeft net mijn betaling geweigerd. Waarom?

Wij zijn niet op de hoogte van de redenen waarom uw bank uw kaart weigert of weigert om uw betaling uit te voeren. In dergelijke gevallen dient u contact op te nemen met uw bank en hen te vragen waarom zij uw betalingstransactie hebben geweigerd.

Winkelwagen